Monday, April 21, 2008

gusto ko kase lahat

The Law of Equivalent Exchange: Full Metal Alchemist
"Humankind cannot gain anything without first giving something in return. To obtain one thing, something of equal value must be lost. That is alchemy's First Law of Equivalent Exchange. In those days, we really believed that to be the world's one, and only, truth."

"The world isn't perfect, and the law is incomplete. Equivalent Exchange doesn't encompass everything that goes on here. But I still choose to believe in its principle: that all things do come at a price. That there's an ebb, and a flow, a cycle. That the pain we went through did have a reward and that anyone who's determined and perseveres will get something of value in return, even if it's not what they expected."

-Alphonse Elric

First stage:
hinanap ang sarile sa mga kaibigan... nawala sa sarile... nalayo sa pamilya
Next Stage:
hinanap ang sarile sa sarile... nabawasan ang pakikipagkaibigan ... malayo pa ren sa pamilya
Next:
hinanap ang sarile sa pamilya... hinahanap pa ren ang sarile... pano na nga pakikipagkaibigan

bat mo ba pinapaganda pa yung nakasulat dito sa blog mo... ginawa mo to para libre kang makapagsulat ng gusto mo at kung pano mo ito gustong gawen... ano ngayon kung me nagbabasa neto... ano ren naman kung wala... just getting too tired of trying to please everyone.... basta magsulat ka lang...steady lang

i'm too tired thinking about what i think, so why bother thinking about what other's think

nawala na ng matagal ang pamilya ko saken pero dumame naman ang kaibigan ko tapos bigla akong nalito... pero nang naibabalik ko na ang puso ng pamilya ko cya namang pagkawala ng pagiging kaibigan ko... gusto ko sana meron ako nung dalawa pero hindi pwede

but i know one thing: i'd still choose family over friends but i can only speak for myself kase marameng broken families... Thank you Lord for my family

1 comment: